miércoles, 18 de abril de 2012

EUSKARAZ BIZI NAHI DUT

EUSKARAZ BIZI NAHI DUT




Dakizuen bezala ESNE BELTZA taldeak euskararen inguruan abesti oso polita aurkeztu dute.
Anima zaitez, abestia entzun eta ikasten. Abestiak dioen bezala gure nahia ere bada euskaraz bizitzea. Beraz badakizu!! etxean, kalean, lanean, lagun artea, mendira joatean eta ohean sartzean EUSKARAZ!





EUSKARAZ BIZI NAHI DUT
 
Gau eta egun euskaraz bizi nahi dut
eta gauza bera egin dezakezu zuk
Euskaraz bizi nahi dut goizean goizik
ez da amets bat nire nahia da baizik   
 
Etxean, kalean, lanean, lagun artean, 
mendira joatean eta ohean sartzean
 
Egin ginen bizitzaren jabe nortasuna eta izaera gorde gabe
Kaleetan bat egin genuen Elgar maite genuela erakustearren
 
Oooooo, euskaraz bizi nahi
Ooooooo, (e)ta euskaraz bizi naiz. BIS
 
Gau eta egun euskaraz bizi nahi dut
eta gauza bera egin dezakezu zuk
Euskaraz bizi nahi dut goizean goizik
ez da amets bat nire nahia da baizik
 
Etxean, kalean, lanean, lagun artean
mendira joatean eta ohean sartzean
 
Egin ginen bizitzaren jabe nortasuna eta izaera gorde gabe
Kaleetan bat egin genuen elkar maite genuela erakustearren
 
Oooooo, euskaraz bizi nahi
Ooooooo, (e)ta euskaraz bizi naiz. BIS
 
Euskaraz bizi nahi dut goizean goizik
ez da amets bat nire nahia da baizik BIS
 
Gau eta egun euskaraz bizi nahi dut
eta gauza bera egin dezakezu zuk
Euskaraz bizi nahi dut goizean goizik
ez da amets bat nire nahia da baizik
 
Etxean, kalean, lanean, lagun artean
mendira joatean eta ohean sartzean





No hay comentarios:

Publicar un comentario